Mededelingen 29 mei 2019

29-05-2019
Beste ouders verzorgers,

Hierbij stuur ik u vast de mededelingen. Het was een korte week. Namens het team wens ik u fijne Hemelvaartdagen en graag tot maandag 3 juni!

Namens Team confetti,
Christel Hensema

Nieuwbouwnieuws Save the date!!!
Woensdag 19 juni aanstaande verwachten wij in de theaterzaal van Omnibus een presentatie te kunnen verzorgen met betrekking tot de nieuwbouw van Confetti. We nemen u dan graag mee in het proces en zullen het ontwerp van de nieuwe school met u delen. Dat wilt u uiteraard niet missen! De officiële uitnodiging volgt,  we willen u vragen deze avond onder voorbehoud te reserveren. Er lopen voorafgaand aan de 19e nog een aantal afspraken waarna we zullen communiceren of de avond definitief door kan gaan of niet.

Oproep!
Op woensdag 26 juni organiseert de Ouderraad de jaarlijkse Confetti Summer Night, hét gezellige eindfeest van school. Ook dit jaar hebben wij weer een loterij waarbij leuke prijzen te winnen zijn. Voor deze loterij zijn wij op zoek naar sponsoren. Zijn er ouders die vanuit een eigen bedrijf iets willen sponsoren voor de loterij? Heeft u interesse, stuur dan een mail naar or.confetti@debasisfluvius.nl. Wij nemen dan contact met u op. Alvast hartelijk dank namens de leden van Ouderraad

Nieuwe Kwink koelkastposter!
In de bijlage treft u de nieuwe Kwink-poster voor op de koelkast. Zo weet u waar we op school met de kinderen mee bezig zijn.

Battle at the Boys
Battle at the Boys (schrijf je in voor 8 juni)

Nog even en dan vindt op 15 juni a.s. het wijkevent Battle at the Boys plaats ter ere van het 100-jarig jubileum van vv Arnhemse Boys Schuytgraaf mede mogelijk gemaakt door Team leefomgeving Schuytgraaf.We hopen op deze dag veel Schuytgraafbewoners én de leden van onze vereniging samen te zien op ons Sportpark om in teams op een leuke manier te strijden tegen elkaar.

Een middag met veel plezier voor jong en oud.
Welk team wint de Hoofdprijs?: een BBQ-pakket voor 10 personen!!!
Na afloop is er de mogelijkheid om deel te nemen aan de afsluitende BBQ (€ 9,70 p. volw. / € 6,00 p. kind <12 jr, en alleen via aanmelding én betaling vóór 7 juni 2019. Let op! Drankjes zijn NIET inbegrepen.
Betalen om deel te nemen aan de BBQ op de dag zelf is i.v.m. de inkoop níet mogelijk).

Superleuke en uitdagende attracties:

WAAR: op ons mooie sportpark aan de Marasingel 251 zullen die dag diverse attracties zoals rodeostier rijden, bubblevoetbal, stormbaan, sfmatbaan en een heuse zeephelling klaargezet worden waarop de teams tegen elkaar in toernooivorm gaan strijden.

WANNEER: op 15 juni 2019 dus.
Aanvang toernooi 13:00 uur. Rond 17:30 uur zal naar verwachting de prijsuitreiking zijn.

Rond 18:00 zullen we de BBQ aansteken. Na afloop van het toernooi kun je eventueel gebruik maken van de douches in de kleedkamers.

WIE: Schrijf je in als team (per toernooionderdeel zijn er 6 deelnemers nodig, maar een team kan natuurlijk uit meer personen bestaan) of per persoon (je wordt dan door ons in een team ingedeeld).
Leeftijd: 5-99 jaar, maar LET OP: per team minimaal 1 teamcaptain van 18+.
Deelname aan de Battle is gratis.

Inschrijving via mail voor 8 juni: marloesremie@gmail.com o.v.v de Teamnaam, naam, telefoonnummer en e-mailadres van de teamcaptain en indien van toepassing aantal/leeftijd deelnemers aan de BBQ.
Ook als je nog meer wilt weten kun je mailen naar dit mailadres.
We hopen op een grote opkomst, maar voor deze activiteit geldt VOL= echt VOL. Deelname op volgorde van aanmelding. Dus wacht niet te lang met inschrijven!
Tot 15 juni!!

De Jubileum- en Activiteitencommissie

Avondvierdaagse
Confetti loopt als school niet mee met de avondvierdaagse. Wel zijn er een aantal gezinnen die graag zelf mee lopen. Wanneer u voornemens bent mee te lopen kunt u informatie inwinnen via a4darnhemzuid@gmail.com