Nieuwbouw Nieuws!

16-06-2019

Blij en trots delen we u hierbij mede dat de presentatie van onze nieuwbouwplannen doorgaat! Zoals eerder aangekondigd
presenteert de bouwgroep van Confetti op 19 juni a.s. het voorlopig ontwerp van de nieuwbouw van de school in Buurt aan de Weide. U bent hiervoor van harte uitgenodigd!

Tijdens deze avond wordt de nieuw te bouwen school voor het eerst gepresenteerd. Waarbij de architect aan de hand van tekeningen en 3D impressies uitleg zal geven over het gemaakte ontwerp. Tevens wordt er een toelichting gegeven op de gemaakte keuzes. Uiteraard komen ook bouwtechnische zaken, omgevingsvragen (verkeerssituatie & schoolplein), samenwerking buurt en kinderopvang aan bod. U bent van harte welkom om uw vragen te stellen welke we waar mogelijk direct zullen beantwoorden.

Van harte welkom ouders/ verzorgers van onze huidige en toekomstige leerlingen, buurtbewoners en andere belangstellenden!

Wat, wanneer en waar?
Woensdag 19 juni 2019
Plaats van presentatie: de Salamander
Inloop: 19.15 uur
Aanvang presentatie: 19.30 uur
Einde presentatie: 20.30 uur
Uitloop tot 21.00 uur

N.B. het is niet de bedoeling dat de kinderen deze avond mee komen naar de presentatie, voor hen volgt een eigen presentatie op een ander moment!